  • 1. Data: 2005-02-18 16:37:04
    Temat: Rozliczanie się osoby samotnie wychwującej dziecko
    Od: "sequlatin" <p...@i...pl>

    Witam, w tym roku skończyłem 18 lat i chcę wspólnie z matką rozliczać się w
    sposób przewidziany dla osoby samotnie wychowującej dziecko. Otrzymuje rentę
    rodzinną i w tym roku po raz pierwszy została z niej pobrana składka na
    ubezpieczenie zdrowotne. W związku z tym mam pytanie. Czy składkę tą
    doliczam do składki matki, czy też w ogóle jej nie uwzględniam? I czy jeśli
    moje dochody wykaże w PIT M, to czy sam muszę składać zeznanie podatkowe?