  • 1. Data: 2005-02-18 15:05:08
    Temat: pojemniki na spaghetti i WNT
    Od: "Kasia Mika" <b...@w...pl>

    Witam,
    Czy Ktos z Szanownych grupowiczow jest w stanie mi pomoc: mam 3 faktury z
    ktorymi nie wiem co zrobic:) Mianowicie. Jedna to zakup puszek na makaron
    (prezent swiateczny) faktura ze UE, My platnik vat ue oni rowniez.czy
    potraktowac to jako WNT czy moze import uslug?jesli WNT to co pozniej z
    Intrastatem, nie posiadam danych o kodach, o wadze etc etc...
    podobna sytuacja z kartkami swiatecznymi, rowniez fv wystawiona przez firme
    zagraniczna (UE). trzecia sprawa to faktura za bilet lotniczy, Nasz
    pracownik wyrusza w niedlugim czasie w podroz sluzbowa, zakupilismy bilet,
    fv wystawiona przez Sky....w Bratislawie (vat UE podany)wrzucic w import
    uslug?
    z gory dziekuje za pomoc
    Kasia