  • Data: 2002-03-12 10:43:23
    Temat: Rozliczanie z fiskusem
    Od: "YOeLL" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak widze po postach walkuje sie tu glownie tematy firm, ale moze ktos mi
    pomoze. Za rok 2001 bede sie rozliczal jako osoba zatrudniona na umowe o
    prace. Wynajmuje mieszkanie od czlowieka i mam podpisana umowe na wynajem, z
    okreslona kwota miesiecznych oplat. Czy to, co place za mieszkanie moge w
    jakis sposob sobie odliczyc przy skladaniu PIT'a? Wydaje mi sie, ze kiedys
    slyszalem, ze mozna, ale nikt nie jest w stanie mi tego potwierdzic. Bede
    wdzieczny za informacje.

    Pozdrawiam,

    Marcin