  • 1. Data: 2002-03-12 10:43:23
    Temat: Rozliczanie z fiskusem
    Od: "YOeLL" <y...@p...onet.pl>

    Jak widze po postach walkuje sie tu glownie tematy firm, ale moze ktos mi
    pomoze. Za rok 2001 bede sie rozliczal jako osoba zatrudniona na umowe o
    prace. Wynajmuje mieszkanie od czlowieka i mam podpisana umowe na wynajem, z
    okreslona kwota miesiecznych oplat. Czy to, co place za mieszkanie moge w
    jakis sposob sobie odliczyc przy skladaniu PIT'a? Wydaje mi sie, ze kiedys
    slyszalem, ze mozna, ale nikt nie jest w stanie mi tego potwierdzic. Bede
    wdzieczny za informacje.

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 2. Data: 2002-03-12 11:57:32
    Temat: Re: Rozliczanie z fiskusem
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-03-12 11:43, Użytkownik YOeLL napisał:
> [...]
    > slyszalem, ze mozna, ale nikt nie jest w stanie mi tego potwierdzic. Bede

    Nie można. Miło by było, ale nie można.
    Nie słyszałam żeby kiedykolwiek było mozna.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-03-12 12:13:34
    Od: "Jędruś" <j...@p...com>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    Bede

    > Nie można. Miło by było, ale nie można.
    > Nie słyszałam żeby kiedykolwiek było mozna.
    >
    > Maddy

    Przypnę się do tego wątku. :-) A jeśli prowadząc działalność gospodarczą
    wynajmuję mieszkanie w miejscowości, w której zlokalizowany jest mój
    kontrahent i nocuję tam (ja sam, nie mam pracowników) z racji świadczonych
    dla niego usług? Byłem pewny, że mogę wliczyć to w koszt działalności, tym
    bardziej, że właściciel mieszkania opodatkuje sobie dochód z wynajmu.

    Jędrek

  • 4. Data: 2002-03-14 21:14:28
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2002, Jędruś wrote:
    [...]
    >+ Przypnę się do tego wątku. :-) A jeśli prowadząc działalność gospodarczą

    Przypomnę że Maddy odnosiła się do pytania z umowy o pracę,
    KUP jest dla takiej umowy określony i mowy nie ma...
    [...]
    >+ dla niego usług? Byłem pewny, że mogę wliczyć to w koszt działalności, tym
    >+ bardziej, że właściciel mieszkania opodatkuje sobie dochód z wynajmu.

    Ja tam bym się przychylił. W końcu od wynajmowania hotelu się
    nie różni (tyle, że może taniej wyjść). Ktoś przeciw ?

    >+ Jędrek

    Pozdrowienia, Gotfryd