  • 1. Data: 2004-06-04 09:11:31
    Temat: Rozliczenia krajowe w EURO
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    czy przy obecnych przepisach są jakieś przeciwwskazania
    żeby rozliczać się między krajowymi podmiotami w EURO ?
    Tzn. faktury oczywiście w PLN (jako równowartość kwoty
    EURO po przeliczeniu wg NBP), zapłata pomiędzy kontami
    walutowymi w EURO a potem różnice kursowe ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2004-06-04 11:53:33
    Temat: Re: Rozliczenia krajowe w EURO
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    jezeli fakturę masz w PLN to nie ma rozliczenia w euro i nie masz
    podstaw do księgowania róznic kursowych jako strate lub przychód.

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-08 08:16:05
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Opix,

    W Twoim liście datowanym 4 czerwca 2004 (13:53:33) można przeczytać:
    O> jezeli fakturę masz w PLN to nie ma rozliczenia w euro i nie masz
    O> podstaw do księgowania róznic kursowych jako strate lub przychód.

    fakturę mam w PLN ale zapłatę w EUR i po przeliczeniu
    zapłaty na PLN powstaje różnica kursowa.
    Czy można ją rozliczyć podatkowo jak w przypadku
    kontrahentów zagranicznych (czyli tylko podatek dochodowy)
    czy też lepiej wystawić fakturę korygującą ?

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas