    From: "monolith" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Rozliczenie internetu
    Date: Fri, 29 Feb 2008 10:22:41 +0100

    Witam
    Jestem ciekway jak urzędy skarbowe traktują odliczenie internetu jeżeli
    rachunek jest wystawiony
    z firmy która mieści się na drugim końcu polski???
    To znaczy posiadam miejsce zameldowania w miejscowości A (tam się
    rozliczam), mieszkam w miejscowości B (gdzie mam internet), firma wystawia
    mi fakturę na adres zameldowania czyli miejscowość A.
    Czy urząd skarbowy będzie stwarzał problemy??

    pozdrawaim
    monolith