  • Data: 2004-02-12 15:06:26
    Temat: Rozliczenie roczne - ulga remontowa
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pierwszy raz tutaj pisze z pytaniem jesli mozna. Mianowicie w ubieglum roku
    zakupilme mieskzanie uzywane po czym je wyremontowalem na co mam faktury
    (oczywoscie mowie o remoncie). Jaki zatem zalacznik powieniem dolaczyc do
    PITu 37? No i zasadnicze pytanie - bo mi nieco umknelo - czy ulga remontowa
    jeszcze jest? Bp zakup nowego ieskzania wiem, ze jest, rozbudowa, dobudowa
    istniejacego tez jest. A remont uzywanego?

    Pozdraiwam
    Michal Zurawski