  • 1. Data: 2004-02-12 15:06:26
    Temat: Rozliczenie roczne - ulga remontowa
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Witam.
    Pierwszy raz tutaj pisze z pytaniem jesli mozna. Mianowicie w ubieglum roku
    zakupilme mieskzanie uzywane po czym je wyremontowalem na co mam faktury
    (oczywoscie mowie o remoncie). Jaki zatem zalacznik powieniem dolaczyc do
    PITu 37? No i zasadnicze pytanie - bo mi nieco umknelo - czy ulga remontowa
    jeszcze jest? Bp zakup nowego ieskzania wiem, ze jest, rozbudowa, dobudowa
    istniejacego tez jest. A remont uzywanego?

    Pozdraiwam
    Michal Zurawski

  • 2. Data: 2004-02-12 15:17:23
    Temat: Re: Rozliczenie roczne - ulga remontowa
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:c0g4o5$1c6q$1@mamut.aster.pl...
    > Witam.

    A - jeszcze dwa pytania:
    1. Jaki jest drugi prog przychodu?
    2. Czy i w jaki sposob musze zawrzec w rozlcizeniu wlasna, zamknieta DG,
    ktora nei przyniosla w 2003 roku zadnego przychodu?

    pozdrawiam
    Michal Zurawski

  • 3. Data: 2004-02-12 18:30:31
    Temat: Re: Re: Rozliczenie roczne - ulga remontowa
    Od: SONIA <a...@t...pl>

    Jest ulga remontowa. Żeby z niej skorzystać musimy wydać w 2003r co najmniej
    567,00zł. Limit na remont mieszkania wynosi-4.725,00zł.
    Trzeba załaczyć PIT-D.
    Drugi próg podatkowy - od 37.024,00 do 74.048,00zł
    Wszystko na ten temat jest na tej stronie z lewej strony pod hasłem: PIT 2003
    ROZLICZENIE.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-02-12 18:41:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, Michal Zurawski wrote:
    [...]
    >+ 2. Czy i w jaki sposob musze zawrzec w rozlcizeniu wlasna, zamknieta DG,
    >+ ktora nei przyniosla w 2003 roku zadnego przychodu?

    Ano - wpisać. A stratę przyniosła ? Jeśli tak - to też wpisać.
    Do podatku "nie wejdzie". Ale masz 5 lat na "zuzycie" tej straty,
    może się przydać !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-02-13 12:40:03
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Użytkownik "SONIA" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jest ulga remontowa. Żeby z niej skorzystać musimy wydać w 2003r co
    najmniej 567,00zł. Limit na remont mieszkania wynosi-4.725,00zł.

    Mam ponad 567zl, czyli spokojnie moge skorzystac z odliczneia. Jesli zas
    chodzi o kwote 4725zl, to rozumiem, ze to jest maksymalna kwota, na ktora
    moge dolaczyc faktury za remont?

    > Trzeba załaczyć PIT-D.

    Tak, teraz dopiero zauwazylem (wystarczylo dac nastepna strone - ech..)

    > Wszystko na ten temat jest na tej stronie z lewej strony pod hasłem: PIT
    2003 ROZLICZENIE.
    > --
    > Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

    "Niestety nic nie znaleziono". Szukalem zarowno malymi jaki duzymi
    literami...

    Pozdrawiam
    Michal Zurawski