  • 1. Data: 2005-08-17 17:49:23
    Temat: Rozliczenie sprzedazy mieszkania z US a kredyt konsolidacyjny
    Od: Alojzy Kluska <a...@o...pl>

    Dzień dobry.

    Proszę o porade w nsatepującej sprawie.

    - sprzedałem mieszkanie w Skarżysku za ok. 50 000 zł, do US złożyłem
    oświadczenie, że pieniądze uzyskane ze sprzedaży przeznaczę na cele
    mieszkaniowe i mam na rozliczenie 2 lata,

    - kupiłem mieszkanie w Warszawie za ok. 170 000 zł (w całości za kredyt),

    - część pieniędzy ze sprzedaży mieszkania przeznaczyłem na spłatę
    kredytu i kosztów związanych z nabyciem nowego mieszkania (odsetki,
    prowizja agencji),

    - ostatnio uzyskałem korzystniejszy kredyt w innym banku (złotówki
    zamieniłem na franki) i spłaciłem całkowicie poprzedni, złotówkowy
    kredyt.

    W związku z tym mam pytanie, czy fakt, że spłaciłem w całości kredyt
    zaciągnięty na zakup mieszkania (co prawda innym kredytem) mogę
    użyć do rozliczenia się z US?

    --
    Pozdrawiam,
    Alojzy Kluska