  • 1. Data: 2005-08-17 13:47:01
    Temat: opłata za przyłączenie do sieci elektroenergetycznej i VAT
    Od: filipek <f...@w...pl>

    Witam

    W roku 2003 zawarłem Umowę o przyłączenie do sieci
    elektroenergetycznej, zapłaciłem przedpłatę. W umowie nie było, żadnej
    wzmianki, że opłata za przyłączenie może ulec zmianie, żadnej wzmianki
    o VAT.
    Obecnie otrzymałem pismo od Zakładu energetycznego informujące "od 1
    lipca 2004 przyłączenie do sieci elektroenergetycznej podlega
    opodatkowaniu podatkiem VAT". Do pisma został dołączony aneks do
    umowy, w którym dodano punkt, że opłatę przyłączeniową powiększa się o
    podatek VAT w wysokości 22%.

    Czy Zakład Energetyczny działa zgodnie z prawem?
    Czy ktoś się zetknął praktycznie z tym problemem i może napisać jak to
    się zakończyło?

    Pozdrawiam
    filipek

    Przy odpowiedzi na priv usuń WyTnIj