  • 1. Data: 2005-08-17 16:31:53
    Temat: [ZUS] numer deklaracji
    Od: RBprv <r...@U...onet.pl>

    Czy mogę wysłać do zusu dokumenty z numerem 02? Za pierwszym razem
    dokumenty nie przesłały się prawidłowo a zestaw znalazł się w wysłanych.
    Moge stworzyć nowy zestaw za nen miesiąc ale będzie miał numer 2. Czy
    należy w takim razie wysłać korekte? Pierwszy raz mam taki przypadek i
    niewiem co należy zrobić. Pozatym jest już po terminie.

  • 2. Data: 2005-08-17 16:47:21
    Temat: Re: [ZUS] numer deklaracji
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello RBprv,

    Wednesday, August 17, 2005, 6:31:53 PM, you wrote:

> [...]
    > należy w takim razie wysłać korekte? Pierwszy raz mam taki przypadek i
    > niewiem co należy zrobić. Pozatym jest już po terminie.

    A po co tak kombinować? W zestawach wysłanych tupnij prawym klawiszem
    myszy na tym zestawie, wybierz 'Zapisz jako' (czy jakoś tak) - zapisze
    Ci w formacie .KDU do pliku, który potem możesz w dokumentach
    wprowadzonych po prostu zaimportować i ponownie wysłać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl