  • 1. Data: 2005-08-17 15:18:32
    Temat: nowe zasady zaokrąglania podatków
    Od: "Zbigniew Ch." <z...@w...pl>

    16 sierpnia weszły w życie nowe przepisy zaokrąglania podatku (art. 63
    Ordynacji podatkowej).
    Nowych druków nie ma, a PIT-5 wypełnić trzeba....

    Jak sobie radzicie?

  • 2. Data: 2005-08-17 18:33:10
    Temat: Re: nowe zasady zaokrąglania podatków
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > 16 sierpnia weszły w życie nowe przepisy zaokrąglania podatku (art. 63
    > Ordynacji podatkowej).
    > Nowych druków nie ma, a PIT-5 wypełnić trzeba....
    > Jak sobie radzicie?

    A o co chodzi ???
    Ja pit-5 "za lipiec" zlozylem na poczatku sierpnia.

    O co chodiz z tymi zmianami???

    Dzieki,

    latet

  • 3. Data: 2005-08-17 18:38:17
    Od: "Bea" <b...@g...pl>

    Przepis o zmianie zaokraglen wchodzi od 1 stycznia 2006.

    Mamy wiec jeszcze troche czasu.

    Pozdrawiam!

    Bea

  • 4. Data: 2005-08-18 14:37:58
    Od: "Zbigniew Ch." <z...@w...pl>

    Użytkownik "Bea" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przepis o zmianie zaokraglen wchodzi od 1 stycznia 2006.
    >
    > Mamy wiec jeszcze troche czasu.
    >
    > Pozdrawiam!
    >
    > Bea
    >
    > --

    Dzięki!
    Sprawdziłem dokładniej, rzeczywiście od 1 stycznia.
    Sorry za zamieszanie.

    pozdrawiam