  • 1. Data: 2005-08-17 13:54:50
    Temat: DG, ZUS, macierzynski, osoba wspolpracujaca, itp.
    Od: Izza <i...@a...amiz.pl>

    Witam,
    troszke pogrzebalam w archiwum, ale nie znalazlam interesujacego mnie
    przypadku.
    Prowadze wlasna DG juz ponad rok, pod koniec pazdziernika mam rodzic., mniej
    wiecej od tygodnia jestem na zwolnieniu i zapewne zostane na nim do
    rozwiazania.
    Z tego tez powodu zrobilam z meza osobe wspolpracujaca (on pracuje na etat).
    I teraz pytania:
    *czy odprowadzam za niego tylko skladke zdrowotna?
    *w momencie bycia na "zasilku macierzynskim" dalej odprowadzam za niego
    skladke zdrowotna, czy cos wiecej?
    *jak ksztaltuja sie platnosci ZUS-owskie w trakcie mojego zwolnienia i
    pozniej na macierzynskim?
    *czy zasilek macierzynski w tym przypadku (odprowadzam najnizsze mozliwe
    skladki) wynosic beda ~1478 {(100%-18,71%)*1818,93} ? czy cos jeszcze
    odlicza od tej kwoty?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Iza