  • 1. Data: 2007-03-21 18:47:46
    Temat: Rozliczenie: umowa o pracę i udział w organach stanowiących
    Od: "JonY" <t...@U...tenbit.pl>

    Witam,

    Właśnie wypełniam PITa i trafiłem na problem.
    Otrzymałem z firmy jednego PIT-11 na którym mam dochody z wynagrodzenia za
    stosunku pracy (i odpowiadające im koszty uzyskania w wysokości 1227PLN)
    oraz dochody z udziału w organach stanowiących osób prawnych "art.13 pkt 7
    ustawy" (i odpowiadające im koszty uzyskania w wysokości 1227PLN).
    Jak prawidłowo powinny być rozliczone koszty uzyskana w PIT37. Na pewno
    dochód ze stosunku pracy wpisuję w pole nr 33, dochód z udziału w organach
    spółki w poz. 41. Co mam zrobić z kosztami. Mam trzy możliwości:
    1. koszty z umowy o pracę wpisuję w poz.34, a koszty z udziału w organach...
    w poz. 42
    2. podwyższone koszty w wysokości 1840,77 wpisuję w poz.34 (mam 2 umowy
    jedną o pracę a drugą - udział w organach spółki)
    2. koszty z umowy o pracę wpisuję w poz.34 (tylko 1227 - bo obie umowy są z
    jednym pracodawcą)

    Mam nadzieję, że ktoś z was spotkał się z podobnym przypadkiem i zna
    odpowiedź.

    Z góry dziekuję za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Wojtek