  • 1. Data: 2007-03-21 19:30:35
    Temat: VAT-R - jak wypelnic przy zmianie na kwartalne rozliczenia (VAT7K)
    Od: j...@n...org.inv

    Sytuacja: maly podatnik, metoda memorialowa, bez kasy fiskalnej. Obecnie
    deklaracje VAT7 miesieczne, chcialbym przejsc na kwartalne.
    Jak nalezy wypelnic VAT-R przy zmianie na kwartalne rozliczenia (VAT7K)?
    (i czy jezeli jestem podatnikiem VAT-UE to wypelniam normalnie VAT-R ?)
    Szczegolnie chodzi mi o czesc C1 formularza - tam jest pozycja 28 - ogolne
    informacje typu: podatnik nie jest podatnikiem :), posiada siedzibe poza
    krajem,
    bedzie korzystal ze zwolnienia (np art 193, 43), rezygnuje ze zwolnienia
    itd. Jezeli nic mi sie w tym wzgledzie nie zmienilo - to musze wypelniac
    te kwadraciki? I jak date mialbym obok podac?
    Obecnie mam obroty ponizej 10000 euro ale zrezygnowalem ze zwolnienia, i
    to sie nie zmienia. to samo z pozycjami 30,31,34,35 - mozna ich nie
    wypelniac jezeli sie nie zmienia?
    Czy wystarczy ze wypelnie pozycje C1.32.1 (podatnik wybiera mozliwosc
    rozliczania za okresy kwartalne)?

  • 2. Data: 2007-03-25 11:54:20
    Od: j...@n...org.inv

> [...]
    >wypelniac jezeli sie nie zmienia?
    >Czy wystarczy ze wypelnie pozycje C1.32.1 (podatnik wybiera mozliwosc

    Pytalem dzisiaj w US - pani w US mowi, ze trzeba tylko wypelnick pozycje
    C.2 (36 i 37) - czyli "podatnik bedzie skaladal deklaracje".. zaznaczyc
    VAT7K i wpisac obok 02/2007 - drugi kwartal. Mowila tez ze nie trzeba
    wypelniac pola C.1.32 - deklaracje kwartalne - podatnik wybral mozliwosc
    rozliczania za okresy kwartalne.
    Ciekawe czy miala racje?