  • 1. Data: 2014-05-13 18:31:57
    Temat: Różnicowanie vat
    Od: W <w...@w...pl>

    Bardzo przypadkowo trafiłem na materiał http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-
    online,60/lody-wodne-to-lody-czy-moze-woda-pyta-urza
    d-skarbowy,427525.html

    W sumie nic nowego, różne stawki vat, okradanie państwa, bla, bla, bla.

    Co mnie jednak zaczęło zastanawiać - na diabła w ogóle różnicować te stawki?
    Bo w sumie do głowy przychodzi mi jedynie lekkie uatrakcyjnienie niektórych
    grup produktów na przykład. Ależ znowu - generuje to taką lawinę debilizmów
    i konieczność obsługi tego, że przecież na 'chłopski rozum' jest to gra nie
    warta świeczki.

    No chyba, że jest w tym jakaś cudowna głębia?