  • Data: 2005-05-07 10:44:59
    Temat: Rozszerzenie działalności?
    Od: "Gumbi" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chciałbym z kolegą zająć się robieniem prostych stron internetowych, tapet,
    bannerów na zamówienie itp. W związku z tym trzeba by było założyć
    działalność gospodarczą i rozliczać się z dochodów. Tylko że to trochę
    kosztuje a my to chcemy robić hobbystycznie i dużego zysku nie będzie.
    Dlatego mam pytanie, czy jest możliwe podpiąć się pod działalność kogoś
    innego? Na przykład znajomy założył działalność gospodarczą i nie ma nic
    przeciwko, tylko jego firma nie ma nic wspólnego z Internetem i tego typu
    usługami. Czy jest możliwe, żeby "rozszerzył" swoja działalność o te usługi
    (a ja bym mu tylko odpalał kwotę jaką będzie musiał zapłacić na podatki)?
    Jeśli tak to jak to można zrobić, czy to coś kosztuje? Z góry dzięki.

    Gumbi