  • 1. Data: 2003-09-24 16:32:37
    Temat: Ryczałt a vat
    Od: "wojtek czem" <w...@N...gazeta.pl>

    Prosze o pomoc : mam zamiar rozpoczac dzialalnosc handlowa na ryczalcie
    ewidencjonowanym i jednoczesnie byc platnikiem vat. Czy bedac platnikiem vat
    i podatku ryczaltowego moge odliczac vat zaplacony za np. paliwo do
    samochodu, czynszu za wynajem lokalu, telefon itd?
    W informacji urzedu skarbowego uslyszalem odpowiedz, ze na pewno moge
    odliczyc vat za zakupione towary do sprzedazy. Natomiast jezeli chodzi o
    wyzej przedstawione watpliwosci poradzono mi, abym zwrocil sie do nich ze
    swoim stanowiskiem w tej sprawie. Wygladalo na to, ze poprostu nie wiedza.
    Czy moze ktos cos wie na ten temat, ewentualnie gdzie szukac informacji, czy
    jakis artykul cos o tym mowi?
    Z gory dziekuje i pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-09-24 20:15:51
    Temat: Re: Ryczałt a vat
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    wojtek czem wrote:
    > Czy bedac platnikiem vat
    > i podatku ryczaltowego moge odliczac vat zaplacony za np. paliwo do
    > samochodu,
    Jak ciężarowy.

    > czynszu za wynajem lokalu, telefon itd?
    Tak.

    > Natomiast jezeli chodzi o
    > wyzej przedstawione watpliwosci poradzono mi, abym zwrocil sie do nich ze
    > swoim stanowiskiem w tej sprawie. Wygladalo na to, ze poprostu nie wiedza.
    Wiedzą, ale za cholerę nie powiedzą bo boją się, że się kiedyś możesz
    powołać na to, co powiedzieli :[

    > Czy moze ktos cos wie na ten temat, ewentualnie gdzie szukac informacji, czy
    > jakis artykul cos o tym mowi?

    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jedn
    ostka&akt=nr16795098&ver=-1&jedn=-1

    --