  • 1. Data: 2004-01-06 21:45:47
    Temat: Ryczałt i ewidencja środków trwałych
    Od: "Rafal N." <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    prowadze DG w zakresie kursow jezykow obcych. Jestem opodatkowany na
    zasadach ryczaltu od przychodow ewidencjonowanych. Wiem, ze zgodnie z
    przepisami na dzien zaprowadzenia ewidencji przychodow powinienem zalozyl
    rowniez ewidencje srodkow trwalych. Czy w sytuacji kiedy srodkow takowych
    nie posiadam rowniez powinienem miec ewidencje? Sprzedaje przeciez tylko
    usluge - bez towarow i sprzetu

  • 2. Data: 2004-01-06 22:29:40
    Temat: Re: Ryczałt i ewidencja środków trwałych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, Rafal N. wrote:
    [...]
    >+ rowniez ewidencje srodkow trwalych. Czy w sytuacji kiedy srodkow takowych
    >+ nie posiadam rowniez powinienem miec ewidencje?

    IMHO tak.
    Też mam jedną ewidencję pustą (EW), ale opisaną i podpisaną :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)