  • 1. Data: 2004-01-06 20:02:44
    Temat: skladki ZUS
    Od: Monika<h...@w...pl>

    Od nagrod jubileuszowych i odpraw emerytalno-rentowych odlicza sie
    a nie odprowadza skladek ZUS.Dlaczego w takim wypadku te
    pieniadze nie sa wyplacane dla pracownika tylko zostaja w zakladzie
    pracy.

    Monika

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-08 10:03:47
    Temat: Re: skladki ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, Monika wrote:

> [...]
    >+ a nie odprowadza skladek ZUS.Dlaczego w takim wypadku te
    >+ pieniadze nie sa wyplacane dla pracownika tylko zostaja w zakladzie

    Przyznam że nie zrozumiałem.
    Czy mam z tego wnioskować że zakład WYKAZUJE "na pasku" jakoby
    ZUS odliczył ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-09 18:59:54
    Od: Monika<h...@w...pl>

    > Przyznam że nie zrozumiałem.
    > Czy mam z tego wnioskować że zakład WYKAZUJE "na pasku" jakoby
    > ZUS odliczył ?
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    Witam.
    Tak,zaklad "na pasku"wykazal kwote juz pomniejszona o ZUS.
    Mam jeszcze pytanie,czy ekwiwalent za urlop wypoczynkowy powinien
    byc wliczony do odprawy emerytalnej.
    Pozdrawiam,Monika.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-01-10 01:13:42
    Temat: za kratki
    Od: m...@t...pl (tlen)

    Witam
    Ile można dostać za przelew z konta osobistego (własne) na konto firmowe
    (własne) prowadząc działalność gospodarczą jako osoba fizyczna .(KPR)

    Michał

  • 5. Data: 2004-01-10 07:58:04
    Temat: Re: za kratki
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    10 Jan 2004 02:13:42 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, tlen napisał(a):

    > Witam
    > Ile można dostać za przelew z konta osobistego (własne) na konto firmowe
    > (własne) prowadząc działalność gospodarczą jako osoba fizyczna .(KPR)
    >
    > Michał

    A czy istnieje przepis zabraniający takiego przelewu ?
    Mieczysław

  • 6. Data: 2004-01-10 08:09:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jan 2004, tlen wrote:

    >+ Witam
    >+ Ile można dostać za przelew z konta osobistego (własne) na konto firmowe
    >+ (własne) prowadząc działalność gospodarczą jako osoba fizyczna .(KPR)

    Kpisz ?!
    A jak inaczej OF DG ma realizować "odpowiedzialność całym majątkiem"
    jeśli zalega jakimiś płatnościami gospodarczymi ??

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-01-10 08:13:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <002301c3d716$f0170a40$0200a8c0@serwer>, tlen wrote:
    > Ile można dostać za przelew z konta osobistego (własne) na konto firmowe
    > (własne) prowadząc działalność gospodarczą jako osoba fizyczna .(KPR)

    Ile chcesz, oczywiście jeśli będą to sumy nie mające pokrycia w obrotach
    działalności, to ktoś może się 'zainteresować'. :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 8. Data: 2004-01-10 17:31:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbvvd4h.9k6.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > Ile chcesz, oczywiście jeśli będą to sumy nie mające pokrycia w obrotach
    > działalności, to ktoś może się 'zainteresować'. :)

    A poza zainteresowaniem coś jeszcze ewentualnie może to wywołać? To już mi
    nie wolno zainwestować we własną firmę?

  • 9. Data: 2004-01-10 19:41:23
    Od: m...@t...pl (tlen)

    > Ile chcesz, oczywiście jeśli będą to sumy nie mające pokrycia w obrotach
    > działalności, to ktoś może się 'zainteresować'. :)
> [...]

    Kwota to 50 zł , a to że jest to przestępstwem powiedziała Pani w Banku.

    Michał

  • 10. Data: 2004-01-10 20:22:31
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    10 Jan 2004 20:41:23 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, tlen napisał(a):

    > Kwota to 50 zł , a to że jest to przestępstwem powiedziała Pani w Banku.
    >
    > Michał

    To niech ci poda odpowiedni paragraf KK lub KKS

    Mieczysław