  • 1. Data: 2004-01-06 19:46:22
    Temat: wprowadzenie samochodu do DG
    Od: e...@g...pl (else)

    Czy wprowadzenie własnego samochodu jako środka trwałego do DG (KPiR, bez
    VAT) wiąże się z jakimiś opłatami? Czy wystarczy tylko wycena rzeczoznawcy
    plus dokument wewnętrzny?
    Bożena

    --- Reklama ---
    Masz problemy z erekcją? Chcesz uprawiać sport, ale masz nadciśnienie?
    Chciałbyś rzucić palenie? Nie wiesz, co jest teraz modne? Artykuły o
    zdrowiu i życiu mężczyzny po40-tce. Zobacz na stronie WWW.po40.pl

  • 2. Data: 2004-01-06 20:07:22
    Temat: Re: wprowadzenie samochodu do DG
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > Czy wprowadzenie własnego samochodu jako środka trwałego do DG (KPiR, bez
    > VAT) wiąże się z jakimiś opłatami? Czy wystarczy tylko wycena rzeczoznawcy
    > plus dokument wewnętrzny?

    Wystarczy to o czym Pani napisala.

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 3. Data: 2004-01-07 08:53:37
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > Wystarczy to o czym Pani napisala.

    O ile wiem, to wycena rzeczoznawcy nie jest konieczna,
    mozna zastosowac inną metodę ustalenia wlasciwej wartosci.

    latet

  • 4. Data: 2004-01-07 21:22:25
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    > O ile wiem, to wycena rzeczoznawcy nie jest konieczna,
    > mozna zastosowac inną metodę ustalenia wlasciwej wartosci.

    Ma Pan racje, ale skoro Pani chciala taka metoda, wiec nie oponowalem ;)

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 5. Data: 2004-01-07 22:27:32
    Od: e...@g...pl (else)

    >Ma Pan racje, ale skoro Pani chciala taka metoda, wiec nie oponowalem ;)

    Chciałam, bo dysponuje po prostu wyceną znajomego rzeczoznawcy

    zdrowiu i życiu mężczyzny po40-tce. Zobacz na stronie http://WWW.po40.pl/