  • 1. Data: 2005-10-26 09:05:22
    Temat: Ulga odsetkowa
    Od: "seba" <s...@g...com>

    Witam
    Mam pytanie o warunki skorzystania z ulgi odsetkowej.
    Ponieważ po przeczytaniu ustawy znalazlem następujący wpis.

    Czy to znaczy że mogę odliczyć odsetki tylko od tej częsci kredytu która
    została przeznaczona na mieszkanie. np:
    kredyt 150tys
    wartosc mieszkania 100tys
    grunt 50tys
    Czyli odsetki mogę odliczyć tylko od 100tyś ???

    Czy developer ma obowiązek podania w akcie notarialnym jaką część stanowi
    wartości mieszkania a jaką wartość gruntu? Tak aby można było sobie to
    wyliczyć do ulgi?

    Bo z rozmowy z developerem wywnioskowałem ze poda w akcie tylko info jaki
    procent całości gruntu przypada na dane mieszkanie bez podania wartości
    gruntu.
    A to jest chyba w żaden sposób dla mnie nie użyteczne?

    Pozdrawiam
    Seba