  • 1. Data: 2005-03-22 22:27:02
    Temat: Ryczałt za benzyne i użyczenie samochodu.
    Od: <e...@d...home.pl>

    Witam
    Od przyszłego miesiąca mam podpisać umowę o prace w nowej firmie. Będę
    otrzymywał ryczałt za benzynę. I tu pojawia się mały problem. Właścicielem
    samochodu którym jeżdżę są moi rodzice. Darowizna odpada ponieważ wiąże się
    to z kosztami związanymi z ubezpieczeniem ( nie wnikając w szczegóły).
    Czy mogę podpisać z rodzicami umowę na użyczenie pojazdu lub umowę najmu i
    przedstawić ją pracodawcy i na tej podstawie otrzymywać ryczałt za
    benzynę?? Jak poszczególne umowy trzeba rozliczać wobec US. Przewertowałem
    grupę i nie znalazłem odpowiedzi. Poroszę bardzo o pomoc bo umowę podpisuje
    w ten piątek więc czas troszkę mnie goni.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2005-03-22 22:33:22
    Temat: Re: Ryczałt za benzyne i użyczenie samochodu.