  • 1. Data: 2003-05-21 07:50:44
    Temat: Ryczałtowiec
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam.
    Jestem na ryczałcie, prowadzę działalnośc drugi miesiąc, w pierwszym miesiącu
    zapłaciłem ryczałtu 3 % od przychodów i od tego odliczyłem składkę zdrowotną
    (samą składkę bo jestem jeszcze na pełnym etacie poza działalnością ) .
    Pozostała mi kwota do zapłaty ok 200 zł. W tym miesiącu natomiast składka
    wyszła więcej niż 3% z moich przychodów.
    Rozliczam się elektronicznie poprzez BANK i pytanie w jaki sposób teraz
    rozliczyć ten miesiąc ?? czy muszę się udać to US ? jesli tak to z czym ?
    Jakieś dowody sprzedaży itp ? czy istnieje jakiś sposób abym to zrobił
    elektronicznie i czy mogę oczekiwać zwrotu z tej składki ?
    Proszę o odpowiedź i dziękuję

  • 2. Data: 2003-05-21 08:07:13
    Temat: Re: Ryczałtowiec
    Od: "ela" <l...@w...pl>

> [...]
    > Jakieś dowody sprzedaży itp ? czy istnieje jakiś sposób abym to zrobił
    > elektronicznie i czy mogę oczekiwać zwrotu z tej składki ?

    ja odliczam składkę w miesiacu w którym zapłaciłam czyli np za 03/2003 w
    kwietniu
    jeżeli ryczałt jest mniejszy niz ubezpieczenie zdrowotne nie płacisz
    ryczałtu w tym miesiącu