  • 1. Data: 2002-08-08 22:09:23
    Temat: SWW na samochod osobowy
    Od: "Jurand" <j...@a...pl>

    Witam,
    Jaki numer SWW ma samochod osobowy (podstawa do stawki VAT "zwolniony").
    Pewnie wie to kazdy komisant... Bede wdzieczna za szybka odpowiedz bo jest
    mi to pilnie potrzebne.

    pzdr
    aska

  • 2. Data: 2002-08-09 06:19:29
    Temat: Re: SWW na samochod osobowy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    "zwolniony").
    > Pewnie wie to kazdy komisant... Bede wdzieczna za szybka odpowiedz

    Nie wiem jaki nr SWW ma samochodód osobowy, ale na
    pewno nie na podstawie tego numeru zastosowanie będzie miała
    wspomniana stawka. Poszukaj raczej w ustawie i zacytuj
    sobie stosowny artykuł na fakturze.

  • 3. Data: 2002-08-10 06:05:27
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    > wspomniana stawka. Poszukaj raczej w ustawie i zacytuj
    > sobie stosowny artykuł na fakturze.

    Firma posiadaja wpis w ewidencji na to ze moze skupowac i sprzedawac
    samochody. Skupuje samochod od osoby prywatnej. Wowczas powinna wystawiajac
    fakture z dwoma stawkami VAT - zw. dla kwoty za ktora kupila od osoby
    fizycznej, 22% od nadwyzki (no i jesli sprzeda ponizej kosztow to tylko
    zw.).

    Poprawcie mnie prosze jesli sie myle i podajcie podstawe prawna takiego
    stanu rzeczy. Zwlaszcza bede wdzieczna za ten "stosowny artykul".

    z gory dziekuje i pozdrawiam
    aska

  • 4. Data: 2002-08-12 09:47:08
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Poprawcie mnie prosze jesli sie myle i podajcie podstawe prawna takiego
    > stanu rzeczy. Zwlaszcza bede wdzieczna za ten "stosowny artykul".

    zytalem dzis na papierze w GP.
    nie pamietam czy dali "podstawe".

    Boguslaw