  • 1. Data: 2002-08-08 22:05:54
    Temat: nie chce swiadczyc pracy
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    hi,
    john dostal wypowiedzenie (3 m-ce), nienawidzi swojej pracy, nie chce jej
    swiadczyc juz do konca okresu wypowiedzenia,
    pytanie:
    1. jak to zrobic?
    2. musi oddac komorke i sam sluzbowy?
    3. czy moze zaproponowac zamiane luksusowego auta, ktore mu przyslugiwalo na
    mniej rzucajace sie w oczy?
    pzdr,
    Slawka

  • 2. Data: 2002-08-09 09:01:29
    Temat: Re: nie chce swiadczyc pracy
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > john dostal wypowiedzenie (3 m-ce), nienawidzi swojej pracy, nie chce jej
    > swiadczyc juz do konca okresu wypowiedzenia,
    moze jakis urlop, wiem ze mozna tak zrobic wykozystac zalegly urlop.
    > 2. musi oddac komorke i sam sluzbowy?
    > 3. czy moze zaproponowac zamiane luksusowego auta, ktore mu przyslugiwalo
    na
    > mniej rzucajace sie w oczy?
    Sorry ale cos nie tak albo john rozwiazuje umowe o prace i oddaje co nie
    jego(fura,komora) albo chce zmiany auta i pisze pismo do szefostwa!?
    Swoja droga to jesli nie moze rozstac sie z firma przed uplywem 3 miesiecy
    to lepiej chyba jezdzic mesiem niz maluchem?
    kesser