    From: Rafal <r...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: SZOK - kontrola vat i podejrzany kontrahent
    Date: Wed, 16 Jan 2008 17:24:40 +0100

    Witam

    jestem własnie lekko otumaniony dzisiejsza kontrola vat, prosze o opinie
    jak wyglada moja teortyczna sytuacja

    wpadla kontrola za 2004r, szybko zrobili bo miałem tylko usługi, kila
    faktur sprzedazy i kilka kosztow miesiecznie

    i szok - okazało sie ze kontrola jest spowodowana podejrzeniem, ze moj
    podwykonawca, cos krecil z fakturami( nie wiem czy nie ksiegowal, czy
    ksiegowal) ale jest podejrzenie o to ze faktury ktore mam kosztowe
    zaksiegowane od goscia, wedlug US mogly byc nie wykonywane ( czyli facet
    mial pralnie .. )

    facet wykonywal mi regenracje czesci, a ja to wykorzystwalem do
    serwisowania urzadzen
    kwoty wchodza w rachube spore - jak wyglada prawnie moja sytuacja ???

    czy ja odpowiadam za to ze gosc mogl np nie kseigowac faktur dla mnie ?
    ( chyba sie cos w przepisach zmienialo na korzysc przyjmujacego fakture w
    koszty ?? )

    pozdrawiam i ide łyknać magnez bo ledwo żyje..
    rafal

    ps. szukac jakiegos dobrego prawnika, radcy jesli urzad bedzie chcial
    zakwestionowac ze usluga nie zostala wykonana ??