  • 1. Data: 2007-05-24 10:28:27
    Temat: Samochod firmowy a przejadzka prywatna
    Od: "F.Desk" <j...@...desk.com.inv>

    Zastanawia mnie taka sprawa: jest samochod, w EŚT, wspolwlasnosc meza i zony
    (zona nie prowadzi DG). Samochod uzywany jest w DG, ale takze prywatnie,
    jako ze jest to jedyny samochod tego malzenstwa. Faktury za paliwo brane na
    firme, wliczane w koszty, naprawy tez. Czy US moze sie przyczepic do
    tego? "A czym pan jezdzi prywatnie?" albo "Ma pan fakture za paliwo z
    pcimia dolnego, co pan tam robil w ramach DG" ?

  • 2. Data: 2007-05-24 10:38:35
    Temat: Re: Samochod firmowy a przejadzka prywatna
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Użytkownik "F.Desk" <j...@...desk.com.inv> napisał w wiadomości
    >"A czym pan jezdzi prywatnie?"

    wziąć sobie pare rachunków za taryfy i nie przyznawac sie do jazdy
    prywatnej.
    albo "Ma pan fakture za paliwo z

    > pcimia dolnego, co pan tam robil w ramach DG"

    Zatankuj do pełna w miejscu rzeczywistego robienia interesów, a w Pcimiu nie
    prosc o fakture

  • 3. Data: 2007-05-24 11:11:40
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 24 Maj, 12:28, "F.Desk" <j...@...desk.com.inv> wrote:

    > "Ma pan fakture za paliwo z
    > pcimia dolnego, co pan tam robil w ramach DG" ?

    "Oczywiscie bylem negocjowac swietny kontrakt ale nic z tego nie
    wyszlo, zona jezdzi autobusem do pracy i z powrotem a na urlopie to
    juz z 10 lat nigdzie nie wyjezdzalismy bo tacy zapracowani jestesmy"

    mnie sie podczas kontroli nie pytali mimo, ze faktury za paliwo byly i
    z Niemiec i czesto z Elblaga (firma ze śląska- szef tam jezdzi do
    domku co jakis czas)

    pozdrawiam