  • Data: 2004-04-05 22:49:53
    Temat: Samochód i dział. gospodarcza
    Od: "Paweł" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    używam samochodu ktory jest zarejestrowany na mojego tate. Od niedawna prowadze
    dzialalnosc gospodarcza i chcialbym korzystanie z samochodu "puszczac" w koszty
    tej dzialalnosci.
    Moje pytanie: Czy wystarczy zwykła umowa użyczenia samochodu do dział.
    gospodarczej, czy trzeba zachować jakąś szczególną formę.
    Proszę o podpowiedz jak to zrobic, zebym mógł odliczac sobie koszty używania
    samochodu
    z gory dziekuje i pozdrawiam
    Paweł