    From: "Bozoo" <z...@z...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Samochód na kilometrówce i zakupy do niego.
    Date: Mon, 4 Oct 2004 12:21:10 +0200

    Witam

    (dg, vat, kpir)
    W archiwum wynalazlem, ze instalacja gazu to nowa jakosc
    i nie da sie w koszty. Spoko.

    To teraz taki problem - zima sie zbliza, musze kupic komplet
    zimówek do samochodu. Jako, ze szkoda mi nowiutkich alufelg,
    to musze kupic równiez komplet stalowych felg.
    Pytanie czy to powyzsze nie zostanie potraktowane jako
    "ulepszenie"?? W druga strone (mam stalowe, chce alu) to by
    pewnie bylo ulepszenie.
    Chcialbym tak zakupione zimówki + felgi uczciwie zaksiegowac...
    To jeszcze zappytam o vat od nich, bo juz nie pamietam...

    Z góry wielkie dzieki.

    PawelZ