  • 1. Data: 2002-09-17 09:41:38
    Temat: dopłaty do kapitału zapasowego
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

    Witam,

    czy ktoś z Państwa zetknął się z problemem opodatkowania wszelkich możliwych
    wpływów na kapitał zakładowy spółki ( akcyjnej, z o. o. ) , tzn. chodzi o
    podatek dochodowy od osób prawnych od przychodów na powiększenie kapitału
    zakładowego?

  • 2. Data: 2002-09-19 20:02:31
    Temat: Re: dopłaty do kapitału zapasowego
    Od: b...@p...onet.pl (Robert Borysiewicz)

    Tak , a nawet go zapłaciłem z odsetkami, polecam w tej sprawie przeczytanie
    chyba w przedostanim "Prawie Przedsiębiorcy" Dodatek Słuzby Finasowo
    Księgowe całęgo artykułu na ten m.in temat.
    Pozdrawiam Bobiszon