  • 1. Data: 2003-03-01 08:33:40
    Temat: Samochód z pakietem ubezpieczeniowym
    Od: "Adam Scianek" <a...@p...onet.pl>

    W zeszłym roku kupiłem samochód i gratis dostałem pakiet ubezpieczeniowy.
    Czy muszę zapłacić za ten pakiet jakiś podatek. Czy w jakiejś formie muszę
    ująć ten pakiet w swoim rozliczeniu podatkowym?

    Z góry dziękuje za informacje
    Adam

  • 2. Data: 2003-03-01 08:38:58
    Temat: Re: Samochód z pakietem ubezpieczeniowym
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > W zeszłym roku kupiłem samochód i gratis dostałem pakiet ubezpieczeniowy.
    > Czy muszę zapłacić za ten pakiet jakiś podatek. Czy w jakiejś formie muszę
    > ująć ten pakiet w swoim rozliczeniu podatkowym?

    nie dostales go gratis!!!!!
    dostales go W CENIE!!!

    to naprawde duza roznica - nikt nam nic za darmo nie daje:-(

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 3. Data: 2003-03-01 09:19:47
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Czy Urząd Skarbowy w ten sam sposób interpretuje tą sytuację? Jak wiadomo,
    to czy podatek się płaci czy nie, zależy w dużym stopniu od interpretacji
    ustawy dokonanej przez panią z Urzędu Skarbowego... :-)

    Pozdrawiam