  • 1. Data: 2005-06-18 15:32:49
    Temat: Schematy w OPTIMIE - CIT2
    Od: "AM" <p...@p...fm>

    Witam,
    czy znajdę tu może kogoś, kto pracuje na programie księgowym OPTIMA
    posługując się schematami księgowań i podpowie, jak ustawić schemat do
    księgowania deklaracji CIT2? Oczywiście zdaję sobie sprawę, że u każdego
    może to wyglądać odrobinę inaczej, ale liczą się założenia :)
    Z góry dzięki za rady :)
    Pozdrawiam
    AM

  • 2. Data: 2005-06-18 21:21:17
    Temat: Re: Schematy w OPTIMIE - CIT2
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

> [...]
    > księgowania deklaracji CIT2? Oczywiście zdaję sobie sprawę, że u każdego
    > może to wyglądać odrobinę inaczej, ale liczą się założenia :)

    No optima jest niezla. Ten program mnie zaskakuje coddziennie. To jest tak
    jak z ta opowiescia o rosyjskich inzynierach lotnictwa ktorzy zrobili
    kolejny remont samolotu po ktorym proste czynnosci staly sie jeszcze
    prostsze a bardziej skomplikowane jeszcze bardziej skomplikowane;-).
    Odnosnie schematow. CITU nie robisz w schematach. Tylko o ile sie nie myle w
    definiowaniu zestawien - deklaracje. Cos takiego. Tam dopisujesz konta do
    citu. Zrob sobie ksiegowania w schematach na kosztach 550/490 nie bedziesz
    musiala za kazdym razem gdy modyfikujesz plan kont poprawiac tego w CIT.
    Jak cos pisz na prive.
    pozdr.
    KJ