  • 1. Data: 2005-06-18 12:32:45
    Temat: VAT przy kupnie motocykla z niemiec.
    Od: "E." <j...@p...fm>

    Czesc

    Mam DG (w likwidacji co prawda) i jestem platnikiem VAT.
    Z tego co wiem po kupnie motocykla uzywanego (starszy niz 6 mscy, przebieg
    wiekszy od 6000km) z Niemiec, trzeba isc do US i skladajac VAT-24 i wplate
    150 zl dostaje sie potwierdzenie ze jest sie zwolnionym z VAT-u za ten
    sprzet. Motocykla nie kupuje na firme=, czy bez problemow powinienem w takim
    razie uzyskac z US, potwierdzenie zwolnienia z VAT-u ?

    Pozdr
    E.