  • 1. Data: 2003-05-17 08:16:00
    Temat: Siec = uzytkowanie budynku?
    Od: "Paweł" <h...@s...net>

    Hej,

    borykam sie wlasnie z nastepujacym problemem (byc moze trywialnym:) :
    jezeli jako firma, za zgoda wlasciciela, wykonuje okablowanie budynku (siec
    komputerowa), podlaczam lokatorow, a potem im sprzedaje dostep do Internetu,
    to czy uzytkuje budynek? W tym przypadku wlascicielami wykonanej sieci sa
    wlasciciele budynku. Skoro nie place zadnego czynszu (to wlasciciel placi mi
    za Internet) to czy mam dochod z tytulu uzytkowania sieci/kabli/korytek na
    kable?
    A jesli rzeczywiscie mam, to czy np. elektrownia lub TPSA placi podatek
    za kable umieszczone w np. moim mieszkaniu?
    Bede wdzieczny za rozjasnienie problemu...

    Paweł

  • 2. Data: 2003-05-18 17:54:43
    Temat: Re: Siec = uzytkowanie budynku?
    Od: "Marek" <c...@w...pl>

    zrob wszystko droga radiowa i niemasz z nikim problemu. niepotrzebne zadne
    zgody tylko karta z antenka u uzytkownika....
    Pozdrawiam.