eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki(Skandal??)Prosba o Interpretacje - Oplata skarbowa-Warunki zabudowy › (Skandal??)Prosba o Interpretacje - Oplata skarbowa-Warunki zabudowy
    From: "PawelKownacki" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: (Skandal??)Prosba o Interpretacje - Oplata skarbowa-Warunki zabudowy
    Date: Thu, 5 Sep 2002 15:50:19 +0200

    Witam..
    sprawa wydaje sie dosyc prosta, ale bardzo chetnie poznam opinie bardziej
    zorientowanych kolegow w temacie oplaty skarbowej...
    w mysl art. 3.1 pkt 2
    "Nie podlegają opłacie skarbowej ...
    podania i zalaczniki do podan, czynnosci urzedowe, zaswiadczenia oraz
    zezwolenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego."
    Czy zatem nalezy naliczyc oplate skarbowa za podanie i wydana decyzje o
    warunkach zabudowy i zag. terenu dla inwestycji takiej jak budowa linii
    gazowej wraz przylaczem i instalacja wewnetrzna do budynku mieszkalnego?
    w mysl interpretacji moich urzedowych radcow prawnych nie nalezy brac takiej
    oplaty (ze wzgledu na szerokie pojecie terminu budownictwo mieszkalne), ale
    za to moje kolezanki z pracy pobraly podczas mojego urlopu za taka
    inwestycje UWAGA 228 zl + 6 zl za podanie!!!!
    za cos o dlugosci okolo 20 paru metrow naliczyly oplate wieksza niz za
    budynek uslugowy.
    Dla mnie to skandal!!! Ale tlumacza to tak, ze budowa przylacza owszem jest
    zwilniona z oplaty skarbowej, ale juz linii (odcinek okolo 10 m ) juz nie..
    czy moglby mi ktos pomoc i dostarczyc argumentow, poza zdrowym rozsadkiem,
    logika i poczuciem odrobiny przyzwoitosci - w koncu jak bardzo mozna doic
    ludzi??!!

    pozdrawiam
    Pawel Kownacki

    Pawel Kownacki