  • 1. Data: 2002-11-04 07:36:26
    Temat: Skarbowy zabrał mi to czego nie mam!!! Dlaczego?
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    Skarbowy przysłał mi ostatnio zajęcie na konto na okolo 1000 PLN za
    niezapłacony VAT.
    I wszystko byloby OK gdyby...
    nie fakt że mi to ściągnęli z kredytu w Rachunku ROR.
    Miałem niewykorzystany limit kredytowy, więc patrze a tam mam -1000 PLN.
    Wzięli kasę której nie miałem.

    Dziwne to dla mnie, więc mam pytanie:

    CZY MOGĄ TAK ZROBIĆ???

    POzdrawiam,

    Waldek

  • 2. Data: 2002-11-04 07:52:02
    Temat: Re: Skarbowy zabrał mi to czego nie mam!!! Dlaczego?
    Od: "Miron" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldi" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie fakt że mi to ściągnęli z kredytu w Rachunku ROR.
    > Miałem niewykorzystany limit kredytowy, więc patrze a tam mam -1000 PLN.

    Dziwne. Mnie US zajął ROR w BZWBK ale linii kredytowej nie ruszyli.

    Miron

  • 3. Data: 2002-11-04 12:43:44
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Waldi" <w...@i...pl> wrote in message news:aq58f9$fjs$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > nie fakt że mi to ściągnęli z kredytu w Rachunku ROR.
    > Miałem niewykorzystany limit kredytowy, więc patrze a tam mam -1000 PLN.

    Moze nie ma Pan "kredytu w ROR", a kredyt wpisany w ROR.
    i placi Pan odsetki tylko od roznicy...
    "Stan konta" byl dodatni - wiec zajeli.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-11-04 12:56:46
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

> [...]
    > nie fakt że mi to ściągnęli z kredytu w Rachunku ROR.
    > Miałem niewykorzystany limit kredytowy, więc patrze a tam mam -1000

    Z ciekawości: ROR prywatny czy firmowy? Jesli prywatny to skąd o nim
    wiedzieli?

    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-11-04 13:08:49
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    > Z ciekawości: ROR prywatny czy firmowy? Jesli prywatny to skąd o nim
    > wiedzieli?
    >
    > Krzysztof

    Nie wiem skąd wiedzieli, chyba dlatego że PIT podatek z niego przelewałem

    Dziwne bo VAT to chyba bardziej do firmy jest przypisany

  • 6. Data: 2002-11-04 13:10:53
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    > Moze nie ma Pan "kredytu w ROR", a kredyt wpisany w ROR.
    > i placi Pan odsetki tylko od roznicy...
    > "Stan konta" byl dodatni - wiec zajeli.
    >
    > Boguslaw

    mam ROR, na numerze konta xxx i podpisaną linię kredytową.

    Jeśli chodzi o to czy wzialem np. kredyt i przelałem go na ror to tak nie
    jest

    Dziwne zwyczaje, naprawde.

    To tak jakby US kazał mi wziac kredyt na zapłacenie VATu

  • 7. Data: 2002-11-04 13:45:14
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Waldi"
    > Jeśli chodzi o to czy wzialem np. kredyt i przelałem go na ror to tak nie
    > jest
    >
    > Dziwne zwyczaje, naprawde.
    >
    > To tak jakby US kazał mi wziac kredyt na zapłacenie VATu
    Dziwne i nie dziwne.

    Ja mam ROR i gdy pytam o stan konta, to komputer podaje
    z kredytem.

    Wiec jesli ma Pan kredyt i jest w komputerze jako wolne srodki,
    to wizeli (zajeli) co potrzebowali i juz.

    Ale to tylko przypuszczenia

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-11-04 20:02:51
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Dziwne bo VAT to chyba bardziej do firmy jest przypisany

    A firma to kto?

    Karol

  • 9. Data: 2002-11-04 20:26:14
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Skarbowy przysłał mi ostatnio zajęcie na konto na okolo 1000 PLN za
    > niezapłacony VAT.
    > CZY MOGĄ TAK ZROBIĆ???

    Zapytam nieśmiało: :-)
    Długo zwlekałeś z tym VATem??
    Wolałbyś komornika ???

  • 10. Data: 2002-11-05 06:31:12
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Boguslaw Szostak napisał:

    > "Waldi"

    > Dziwne i nie dziwne.
    >
    > Ja mam ROR i gdy pytam o stan konta, to komputer podaje
    > z kredytem.

    To się raczej nazywa "limit zadłuzenia" (a gdzieniegdzie kredyt
    odnawialny lub kredyt biezacy)).

    > Wiec jesli ma Pan kredyt i jest w komputerze jako wolne srodki,
    > to wizeli (zajeli) co potrzebowali i juz.

    Ale w takim razie nalezy odsetki od obslugi zadluzenia wliczyć w koszty.
    To chyba dziala w dwie strony.

    --
    Pozdrowienia
    J.