eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSkładka zdrowotna zaokrąglona w górę do pełnego zł - ile doliczyć ?? › Składka zdrowotna zaokrąglona w górę do pełnego zł - ile doliczyć ??
    From: "Krzysztof" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Składka zdrowotna zaokrąglona w górę do pełnego zł - ile doliczyć ??
    Date: Sun, 13 Apr 2008 14:37:55 +0200

    Witam
    Płaciłem składki ZUS w tym zdrowotne w zaokrągleniu do pełnego złotego w
    górę
    czyli jeśli składka na zdrowotne była 195,15 to płaciłem 196 zł
    Dotychczas jak liczyłem zaliczki, czy robiłem rozliczenia wcześniej
    odliczałem 7,75%( aktualnie) od minimalnej podstawy wymiaru

    Czyli w przypadku składki 195,15 minimalne zdrowotne za styczeń
    zapłaciłem 196,00 zł zdrowotnego to odliczyłem 168,05
    Czy może powinienem odliczyć wyższą kwotę czyli 168,78 ??
    Wiem, że jest to drobna różnica, ale dla US nie ma drobnych różnic :-(

    Pozdr
    Krzysztof