    From: "gf" <gfox@wytnijtoto@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Skladki ZUS a KUP
    Date: Wed, 8 Jun 2005 17:22:24 +0200

    Witam

    Mam pytanie odnosnie tego czy nastepujaca sytuacja jest poprawna (prosze
    wybaczy banalnosc mojego pytania).
    Otoz prowadze dzialalnosc gospodarcza na zasadach ogolnych, prowadze KPiR
    (nie jestem Vatowcem
    ale to chyba dla mojego pytania nie ma znaczenia). Place skladki ZUS przy
    czym skladke na ubezpieczenie spoleczne i fundusz pracy wrzucam w KUP.
    Wiem ze jest odpowiednia pozycja na formularzu PIT-5 lecz osoba ktora mi
    pomagala na poczatku stwierdzila ze tak jest tez dobrze.
    Czy ktos moglby mi udzielic informacji odnosnie tego czy jest to blad z
    mojej strony czy tez urzedy skarbowe sie tego nie czepiaja
    (bo w sumie wychodzi na to samo jesli chodzi o kwote podatku).

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.