  • 1. Data: 2005-03-12 12:50:43
    Temat: Składki na ubezpiecznia społeczne za 2002r.
    Od: Monika <m...@n...simplusnet.pl>

    Czy składki na ubezpieczenia społeczne w roku 2002 były takie same dla
    wszystkich? Jest mi potrzebna suma takich składek za cały rok 2002 osoby
    będącej na karcie podatkowej. Tata jest taksówkarzem i nie pamięta ile
    płacił a jest mi to potrzebne do dokumentów o stypendium socjalne.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-12 14:50:52
    Temat: Re: Składki na ubezpiecznia społeczne za 2002r.
    Od: "Ryszard G" <rysXgar@.wp.pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@n...simplusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:opsnizatur7g6kcv@monika...
> [...]
    > będącej na karcie podatkowej. Tata jest taksówkarzem i nie pamięta ile
    > płacił a jest mi to potrzebne do dokumentów o stypendium socjalne.

    zobacz http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    Składki były pewnie opłacane do 10-tego następnego miesiąca.
    Mi wyszło:
    obowiązkowe: emerytalne+rentowe+wypadkowe = 5172,90
    dobrowolne: chorobowe = 371,25 (mógł nie płacić; zapytaj)

    zdrowotne 7,75% (i w takim % odliczane od podatku na karcie) = 1174,26

    Ryszard