  • 1. Data: 2005-03-12 12:47:45
    Temat: Karta Podatkowa - Oświadczenie - pomocy ! ! !
    Od: Monika <m...@n...simplusnet.pl>

    Witam.
    Czy ktoś spotkał się może z "oświadczeniem o dochodzie uzyskiwanym z
    pozarolniczej działalności osób rozliczających sie na podstawie przepisów
    o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych
    przez osoby fizyczne". Takie oświadczenie musze wypełnić, by móc ubiegac
    sie o stypendium socjalne, gdyz mój tata nie rozlicza sie z Urzędem
    Skarbowym gdyż jest na karcie podatkowej. Nie wiem jak wyliczyc dochód?
    POMOCY.
    Zależy mi na czasie...