    From: "Ciekawski" <R...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sklep ON-LINE
    Date: Sat, 11 Feb 2006 00:01:13 +0100

    Witam,
    jak wyglada sprawa przesylek w sklepie ON-LINE ?
    Przyklad: Ja oferuje opcje, ze w koszt zakupionego towaru jest juz wliczona
    oplata za przesylke. Czy jest to dozwolone ?

    Czy musze specjalnie rozdzielic cene towaru a koszt przesylki?

    I teraz pytanie, musze wszystko wysylac poleconym ? Czy moge sobie zrobic
    opcje ze wysylam towar jak naj tanszym kosztem. Oczywiscie w tedy nie mam
    dokumentu ze cos wyslalem i jak sie zgubi to w tedy moja strata! Ale dla
    klienta bylobyto o 6 PLN tansze !