  • 1. Data: 2006-02-10 23:01:13
    Temat: Sklep ON-LINE
    Od: "Ciekawski" <R...@w...pl>

    Witam,
    jak wyglada sprawa przesylek w sklepie ON-LINE ?
    Przyklad: Ja oferuje opcje, ze w koszt zakupionego towaru jest juz wliczona
    oplata za przesylke. Czy jest to dozwolone ?

    Czy musze specjalnie rozdzielic cene towaru a koszt przesylki?

    I teraz pytanie, musze wszystko wysylac poleconym ? Czy moge sobie zrobic
    opcje ze wysylam towar jak naj tanszym kosztem. Oczywiscie w tedy nie mam
    dokumentu ze cos wyslalem i jak sie zgubi to w tedy moja strata! Ale dla
    klienta bylobyto o 6 PLN tansze !

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-10 23:22:57
    Temat: Re: Sklep ON-LINE
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik "Ciekawski" <R...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > klienta bylobyto o 6 PLN tansze !

    Lepiej nie - a nuz listonosze zwesza temat?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-13 14:06:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Feb 2006, SDD wrote:

    > Uzytkownik "Ciekawski" <R...@w...pl>

    > Lepiej nie - a nuz listonosze zwesza temat?

    :)
    Ale *paczka* jest zabezpieczona coś do ok. 100zł (80 zł ?) - jest
    jakieś "standardowe ograniczenie odpowiedzialności".
    Oczywiście paczka jest droższa niż list, ale przy wysyłaniu czegoś
    większego niż kartka może to mieć znaczenie.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-02-13 14:47:36
    Od: "Ciekawski" <R...@w...pl>

    tAK TAK TO JEST JASNE; mi tylko chodzi o to czy musze wszystko wysylac
    paczka czy nie ? Jakzginie cos tam o wartsoci 4 PLN to wysle kolejne i
    bedzie ok. Albo jest jakis przepis co mowi ze jako DG musze wysylac wszystko
    z dowodem ze wyslalem ?

  • 5. Data: 2006-02-13 21:42:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Feb 2006, Ciekawski wrote:

    > tAK TAK TO JEST JASNE; mi tylko chodzi o to czy musze wszystko wysylac
    > paczka czy nie ?

    Nie widzę powodu do "przymusu".
    Odpowiadaj proszę *pod* cytatem... przeczytaj specsygnaturkę :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?