  • 11. Data: 2004-12-10 08:45:20
    Temat: Re: Spadek - wklad mieszkaniowy
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Witam

    Bylam w tym US. Dostarczylam pani to zaswiadczenie. Powyliczala jakies
    kwoty, ktore kazala wpisac w odpowiednie rybryki, do tego prowadzila jakies
    rachunki na swojej kartce, ktora dopiela do reszty dokumentow, postawiala
    swoja pieczatke. Zaplace ale duzo mniejsze pieniadze. Na tyle to jeszcze
    moge sobie pozwolic.

    Dziekuje Wam za wszelkie porady. Ta z koniem byl najlepsza:)))

    Pozdrawiam

    Tysia

  • 12. Data: 2004-12-10 11:49:50
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.61.0412092252090.1924@athlon>,

    > On Tue, 7 Dec 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    > [...]
    > [...]
    >
    > Przyznam że nie rozumiem pytania: sugerujesz że MA czy że
    > NIE MA ?

    Sugerowałem, że nie ma - błędnie sprowadzając rzecz do prostego
    przypadku.

    > Bo ja zastrzegałem że może być istotne - bo MA znaczenie co jest
    > obciążone długiem !

    Ano - ale w sensie, czy to wchodzi do spadku, czy nie.

    > No i sam w poprzednim poście wywiodłeś IMHO słuszną sugestię...

    To był następny :D

    > BTW: jak się skończyło ??

    Zdaje się, że się przydaliśmy. I boję się, że mi futro rośnie.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 13. Data: 2004-12-10 11:54:23
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cpbnic$2nc$1@news.onet.pl>,
    "Tysia" <t...@b...pl> wrote:

> [...]
    > moge sobie pozwolic.
    >
    > Dziekuje Wam za wszelkie porady. Ta z koniem byl najlepsza:)))

    To nie były porady. Jedna - wyjątkowo - będzie teraz: postaraj się, aby
    te wyliczenia pani z US przybrały formę urzędowoskarbowej decyzji.