  • 1. Data: 2010-03-04 21:33:21
    Temat: Spłata kredytu w walucie a ulga odsetkowa
    Od: przemekdln <p...@g...com>

    Spłacam kredyt walutowy w CHF za mieszkanie. Ponieważ szkoda mi
    pieniędzy na spread dla banku, a różnica wynosi nawet 15 groszy na
    korzyść kantoru za jeden CHF przymierzam się do spłaty przynosząc
    gotówkę do banku w CHF. Jak na razie mam tylko jedną wątpliwość, czy
    będę mógł nadal korzystać z ulgi odsetkowej. Dotychczas z niej
    korzystałem. Jak spłacając kredyt w CHF bank wystawi zaświadczenie o
    wysokości zapłaconych odsetek w złotówkach, skoro zakup waluty na te
    odsetki odbywał się poza bankiem?