  • 1. Data: 2002-02-21 08:26:02
    Temat: Spłata kredytu zaciągniętego przez spółdzielnie
    Od: Grzegorz <g...@w...pl>

    1.Czy i w jakiej rubryce załącznika PIT D można odliczyć spłatę kredytu
    zaciągniętego przez spóldzielnie przed 1992 r. (poz 53 dotyczywydatków za
    lata 97-99)
    2.Czy kurs języka obcego dziecka można jakoś odliczyć?
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-02-23 11:06:56
    Od: arkan <a...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo od Grzegorz, g...@w...pl
    który napisał:

> [...]
    >lata 97-99)
    >2.Czy kurs języka obcego dziecka można jakoś odliczyć?

    AD.1
    Mam ten sam problem, w przypadku gdybyś coś wiedział proszę
    o ewentualną informację.
    Pzdr
    Andrzej
    a...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-02-27 16:27:19
    Od: andykn <a...@p...onet.pl>

    który napisał:

    >1.Czy i w jakiej rubryce załącznika PIT D można odliczyć spłatę kredytu
    >zaciągniętego przez spóldzielnie przed 1992 r. (poz 53 dotyczywydatków za
    >lata 97-99)
    [---]
    Można, rozmawiałem z babeczk z U.Skarbowego i podobnie jak w zeszłym
    roku mozna odliczyć - od podatku, wpisujemy tak jak w zeszłym roku...
    Andrzej