  • 1. Data: 2002-02-21 07:58:35
    Temat: Limit 399zł a duze wydatki na doskonalenie zawodowe
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Co zrobic, jezeli ponioslem za duze koszty na ksztalcenie i nie bede mogl
    wykorzystac calosci wydatkow? Urzad skarbowy twierdzi, ze nawet wspolne
    rozliczanie malzonkow nie pomoze, jezeli faktury wystawione sa tylka na jednego
    z malzonkow. Doksztalcenie, o ktorym mowie, to j.angielski oraz kurs i egzamin
    na uprawnienia budowlane. Moze jest jakis inny sposob? Moze mozna czesc kosztow
    zakwalifikowac do innych kosztow?

  • 2. Data: 2002-02-22 10:14:55
    Od: "basku" <b...@g...pl>

    Z tego co wiem, jedynym wyjściem bybołby posiadanie rachunków na dwie osoby
    (mozesz spróbować może kurs angielskiego uda się przepisać na małżonka - mi
    się kiedyś udało) a jeżeli nie to nie ma innej możliwości odliczenia tego
    wydatku jak tylko w ramach ulgi na dokształcenie. Pozdrawiam.