  • 1. Data: 2004-08-26 18:40:00
    Temat: Sposób na podatki
    Od: "Potrawka" <P...@p...onet.pl>

    Drodzy wojownicy dzielnie walczący z urzędami skarbowymi (i głupotą, niekiedy, ich
    przedstawicieli)- zapraszam Was na stronę www.eksperci.com.pl, gdzie udzielane są
    porady rachunkowo-podatkowe przez internet. Po podaniu w treści formularza hasła
    "wojujący z urzędem skarbowym", osoby te uzyskują 68% rabat, co oznacza, że za
    standardową (zwięzłą) poradę (udzielaną przez doradcę podatkowego i aplikanta na
    biegłego rewidenta zarazem) płacą 25 zł (netto).
    I co najważniejsze - mówią językiem prostym o rzeczach trudnych...
    W uzasadnionych przypadkach porady są też udzielane bezpłatnie.
    Polecam!!!
    "Tańczący z urzędami"

  • 2. Data: 2004-08-26 22:12:54
    Temat: wKF, było: Sposób na podatki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Aug 2004, Potrawka wrote:
    [...]
    >+ Polecam!!!

    Za informację dziękując mam pytanie wKwestiiFormalnej: czy
    zwyczajowo pierwsze 3 listy należy ignorować ? ;)
    Mam na myśli istnienie (poza grupą .test) komendy "cancel"... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-08-27 13:22:12
    Temat: [OT]Re: wKF, było: Sposób na podatki
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Za informację dziękując mam pytanie wKwestiiFormalnej: czy
    > zwyczajowo pierwsze 3 listy należy ignorować ? ;)
    > Mam na myśli istnienie (poza grupą .test) komendy "cancel"... !

    Good, good ! :)

    Od dzis rowniez bede zwracal sie do roznych potvorof usenetowych
    wKwestiiFormalnej :D zamiast zwyczajowego plonka :>

  • 4. Data: 2004-08-28 08:30:26
    Temat: Re: [OT]Re: wKF, było: Sposób na podatki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Aug 2004, Jaroslaw Soja wrote:
    [...]
    >+ Od dzis rowniez bede zwracal sie do roznych potvorof usenetowych
    >+ wKwestiiFormalnej :D zamiast zwyczajowego plonka :>

    Ależ... jakbym cię nieopatrznie splonkował nie byłoby mi dane
    poczytać tej odpowiedzi :) A że "KF" się kojarzy... co ja za
    to mogę ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)