  • 1. Data: 2004-08-26 15:34:26
    Temat: działalność twórcza - tele praca
    Od: "Luke" <e...@a...pl>

    Po raz pierwszy piszę na tę grupe
    Witam wszystkich.
    Jestem artystą plastykiem, w ZUSie i US figuruję
    jako TWÓRCA (tzn mam działalność twórczą)
    Mam propozycję współpracy przez internet z
    firmą ze Szwecji.
    Jak to rozwiązać umowowo - podatkowo?
    1. Czy jako twórca mogę wystawiać rachunki za swoją pracę?
    2. Jesli nie, to czy mogę podpisywać ze Szwedami umowy o dzieło czy jakieś
    inne i co wówczas dzieje się z podatkiem - jest płacony
    w polsce czy w szwecji?

    Próbowałem się dowiedzieć czegoś w US, w ZUS i ZPAP.
    Niestety wszędzie otrzymywałem fragmentaryczne,
    często sprzeczne informacje.
    Będę wdzięczny za cokolwiek na ten temat.

    Pozdrawiam
    Luke

  • 2. Data: 2004-08-26 18:00:04
    Temat: Re: działalność twórcza - tele praca