  • 1. Data: 2002-04-06 08:55:48
    Temat: Sposób na starą i nową ulge mieszkaniową!!!!
    Od: <w...@g...pl>

    Jestem kawalerem i oszczędzam w kasie mieszkaniowej (od października 2001).
    Nie wiem, czy skorzystać z tego powodu z ulgi za oszczędzianie w KM. Czy jeśli
    teraz skorzystam, a potem się ożenię to będziemy mieli prawo do nowej ulgi
    mieszkaniowej (za spłatę kredytu mieszkaniowego). Czy podobnie jak dawniej
    małżeństwo będzie miało prawo do odpisania kwoty jeszcze nie wykorzystanej
    przed małżeństwem? POMOCY!

  • 2. Data: 2002-04-08 14:58:21
    Temat: Re: Sposób na starą i nową ulge mieszkaniową!!!!
    Od: <w...@g...pl>

    I co? Nikt nie wie?!

  • 3. Data: 2002-04-10 17:32:03
    Od: <w...@g...pl>

    Czy jest prawdą, że po ożenku, jako małżonkowie bedziemy mogli wykorzystać
    pozostałą część ulgi mieszkaniowej (tak było do tej pory).

  • 4. Data: 2002-04-10 17:36:16
    Od: <w...@g...pl>

    Znalazłem artykuł w Rzepie, że prawo do ulgi ma się, jeśli dana osoba lub
    małżonek w przeszłości nie korzystał z dużej ulgi budowlanej. Dlaczego jednak
    małżonek ma być "karany" za to, że przed laty druga połowa skorzystała zgodnie
    z ordynacją z ulgi za oszczędzanie w kasie.